مدیریت پشتیبانی Helpdesk Pro مطلب ویژه

امتیاز شما
(1 رای)

یکی از بخشهایی که در هر سایتی جزو سرویسهای اساسی و اصلی آن سایت محسوب می شود.فرم های تماس با ما و ارتباط با ما در آن سایت هستند.این دو امکان بسیار مهم و با ارزش یکی از نقاط و امکانات بسیار حساس یک وب سایت به شمار می روند که با وجود سادگی در ظاهر و عملکرد و همچنین ساختار؛ بسیار مهم اند! help-desk-pro

 

قیمت: 1000 تومان دمو از سایت سازنده

 

جزئیات کامل

 فرم های تماس با ما و یا ارتباط با ما در انواع پیشرفته تر خود به سامانه پرسش و پاسخ و یا انتقادات و پیشنهاد و همچنین ارتباط با دپارتمان های فنی و کاری و مدیریتی مختلف سایت تبدیل می شود.

امکاناتی که قلب تپنده ی یک وب سایت را تشکیل می دهند.بخشهایی که به خودی خود بطور خواسته و ناخواسته ، به درآمدزایی و کسب اهداف مختلف منجر می شوند.

شما در یک وبسایت با قرار دادن بخشی بعنوان ارتباط با بخشهای مختلف فنی و یا مدیریتی سایت ؛ براحتی هرچه تمام تر میتوانید اعتماد و اطمینان کاربر خود را به سمت خود جلب نمایید.کاربری که از ارزشمندترین سرمایه های هر وبسایتی میباشند!

سیستم قدرتمند مدیریت پرسش و پاسخ و تیکتدهی Helpdesk Pro یکی از قویترین سیستم های ایجاد کننده سامانه های ارتباط با مشتریان و تیکتینگ و پاسخگویی آنلاین می باشد.

شما بواسطه ی این سیستم می توانید در وبسایت جوملایی خود دپارتمانهای مختلفی تعریف کنید.و سازماندهی خاصی بروی اعمال جاری وبسایت داشته باشید.

 

فهرست امکانات

 برخی از ویژگی های این افزونه عبارتند از :

  1. قابلیت نصب بروی جوملا 2.5 و 3.0
  2. مدیریت و کاربری بسیار آسان و کاربردی
  3. هماهنگی کامل با تاریخ شمسی و میلادی
  4. دارای بخش کاربری و مدیریت با زبان کاملا فارسی
  5. امکان ایجاد بخش دانشنامه
  6. ارسال پرسش توسط کاربران سایت و دریافت پاسخ بصورت آنلاین
  7. امکان ایجاد دسته بندی موضوعی
  8. تعریف و دسته بندی تیم پشتیبانی به همراه اعمال سطوح دسترسی
  9. ثبت و نگهداری تمامی تیکت های ارسال شده توسط کاربر
  10. امکان ارجاع تیکت به واحد یا کارشناس دیگر به همراه توضیحات
  11. فعال و غیر فعال کردن دسترسی به سیستم تیکت برای کاربران توسط مدیر سایت
  12. قراردادن امضای کارشناس پشتیبانی در انتهای پاسخ، بصورت خودکار
  13. امکان ارسال تیکت به همراه فایل های ضمیمه توسط کاربر
  14. امکان مشخص نمودن وضعیت پرسش و همچنین دسته بندی بر حسب دپارتمان و الویت
  15. امکان جستجو در تیکت ها و ذخیره سازی نتایج
  16. امکان ایجاد پاسخ های سریع توسط مدیر سایت
  17. امکان تعریف فیلدهای اضافی جهت دریافت اطلاعات کامل تر از کاربران برای هر یک از دپارتمان ها
  18. ارسال ایمیل های اتوماتیک جهت آگاه سازی مدیر و کاربر سایت
  19. ارسال ایمیل های آگاه سازی به صورت HTML
  20. امکان افزودن کارشناس برای پاسخگویی به تیکت ها بر اساس سطوح دسترسی و همچنین دپارتمان ها
  21. دارای کد امنیتی برای تشخیص کاربر انسانی از روبوت ها
  22. امکان ایجاد دپارتمان های متفاوت برای کاربران سایت
  23. مرتب سازی تیکت ها بر اساس تاریخ، مشتری یا اولویت

راهنمای نصب

 ابتدا بسته دریافتی را از حالت فشرده با پسورد www.paytakhtcom.ir خارج کنید. سپس کامپوننت را از بخش نصب / حذف جوملا نصب کنید.

 

راهنمای دریافت : کاربر گرامی, تعداد زیادی از محصولات این سایت پس از تایید وضعیت پرداخت قابل دریافت می باشند. و تعدادی از محصولات به دلیل آماده سازی بین 1 الی 7 روز تحویل آن به طول خواهد انجامید. لطفا پس از دریافت پیغام نهایی سیستم از طریق منو اصلی گزینه فروشگاه روی گزینه "دریافت محصولات" کلیک نمایید و نسبت به دریافت محصول خود اقدام نمایید. چنانچه سفارش شما در این بخش قابل دریافت نباشد باید منتظر تماس همکاران ما از طریق "ایمیل و تلفن" بمانید. معمولا افزونه های جوملا که برای فروش در سایت وجود دارد بعد از تائید پرداخت قابل دریافت کردن می باشند ولی امکان دارد بعضی از بسته های نصبی بعد از تائید سفارش و تائید پرداخت لینک دانلود این محصولات برای شما ارسال شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد